Abonnement verlengen

Klik hieronder op de provider waar jij je abonnement wilt verlengen.

Ga naar de overstapservice van Telefoonheld. Hier kun je snel overstappen naar een andere provider.

Veelgestelde vragen over verlengen van abonnement

Je kan je abonnement bij de meeste providers tot 120 dagen van tevoren verlengen. Als je van tevoren je abonnement verlengt, is het bij de meeste providers mogelijk een telefoon bij je abonnement te nemen. Dit kan per provider verschillen. Bij sommige providers kun je niet van tevoren verlengen. Zie hieronder het Telefoonheld overzicht.

Je kan bij sommige providers je abonnement 120 dagen van tevoren verlengen. Je verlengde contract gaat in op de werkdag na je einddatum.

Door op de smartphone te klikken waar je provider in staat, kun je snel controleren welke opties jij voor je mobiele abonnement heb!

De meeste providers bieden bij verlengen van een abonnement van je abonnement. Klik op de smartphone waar je provider in staat om snel je abonnement te verlengen!

Tuurlijk mag je verlengen. Vraag het alleen eerst ook even aan je provider. 🙂

Je contract loopt tot het einde van de contractperiode. Als je tegen die tijd niet opzegt of verlengt, dan loopt het abonnement meestal door totdat je er zelf besluit iets mee te doen. Dit wordt ook wel stilzwijgend verlengen genoemd.

Goede vraag, een telefoon verleng je namelijk niet. Via je provider kun je wél je abonnement verlengen en een nieuwe telefoon er bij nemen.

Wil je overstappen naar een andere provider? Klik dan op de provider waar jij je nieuwe abonnement wilt afnemen!

Sim only verlengen kan vaak bij de provider. Kijk wat de mogelijkheden zijn door op de provider te klikken.

Abonnement schrijf je met één B. In de volksmond spreken wij het wel uit als abbo. Niet zo vreemd dus eigenlijk dat het verkeerd geschreven wordt.